Nog 1 week - Reisverslag uit Heerenveen, Nederland van Richard Visser - WaarBenJij.nu Nog 1 week - Reisverslag uit Heerenveen, Nederland van Richard Visser - WaarBenJij.nu

Nog 1 week

Door: rwvisser

Blijf op de hoogte en volg Richard

14 Maart 2010 | Nederland, Heerenveen

Hallo Allemaal,

Na een dikke maand dokterverklaring regelen, handtekeningen en stempels van school, nieuw paspoort, verklaring van goed gedrag en heen en weer corresponderen met WISE. WISE is de instantie die een "ds-2019" formulier voor mij heeft aangemaakt waarmee ik naar de ambassade kan. Kon ik eindelijk naar de ambassade.

Afgelopen vrijdag kon ik bij de ambassade terecht. Dus ik kom daar goed op tijd, helemaal voor mijn doen, 25minuten voor mijn afspraak. Ik wist namelijk van een security check die wel even kon duren. Bij aankomst moest je eerst op een bel drukken om te checken of je een afspraak hebt daarna gaat er een hek open en vervolgens wordt je in een soort partytent gefouilleerd. Maar tussen het hek dat open gaat en de partytent heeft mijn mij z’n dik uur gezeten. Wat was het punt ik had een laptop bij me die hand een extra controle nodig dus moest ik de rij uit en wachten buiten het hek. Wat hield de controle in; kijken of je laptop aangaat daarna batterij eruit en met een plakbandje over het toetsenbord. In totaal heeft dit ongeveer 30 seconde geduurd. “Gelukkig” stond ik daar niet alleen maar zat er ook een andere jongen is hetzelfde schuitje. Eenmaal binnen was alles zo gebeurd en het personeel was ook zeer vriendelijk in tegenstelling tot wat ik had verwacht.

Als alles goed is ga ik aankomende zondag vliegen. Mijn volgende berichtje is dan hopelijk ook van het warme Saint Thomas!

Groetjes Richard

  • 17 Maart 2010 - 18:09

    Joel:

    Toppertje dude!

    Succes daar. Ik zal je zeker blijven volgen. En dan zie ik je op een gegeven moment wel daaro hopelijk;)

  • 18 Maart 2010 - 11:05

    Eef:

    Hey lieverd..

    Nog even een berichtje voor je weggaat. Vond het echt top dat je gister nog even langskwam.
    Ga heel erg genieten daar! Maar dat zal vast wel goedkomen. Hier gaan we je in elk geval heel erg missen! Maar we gaan heeeel veel mailen en skypen ;)

    Doe je best, je kunt het! En pak ze allemaal in daar :P

    Dikke kus
    Eef

  • 22 Maart 2010 - 18:04

    Mim:

    Heee Richard!

    Nogmaals heel veel suc6 en plezier daar @ the beautiful Virgin Islands. Gaat vast allemaal goedkomen en kom zo nu en dan hier es ff kijken hoe het met je gaat.

    Liefs,
    Mim

  • 23 Maart 2010 - 22:29

    Bounty:

    Hey Richard,

    Ben je al in paradise?

    Wilde je ff laten weten dat mijn tickets zijn geboekt. En wel als volgt: 2 april NL-SXM, 18 april SXM-HATO 25 april HATO-FLAMINGO (dan een nog te boeken ticket) en dan 3 mei HATO-SCHIPHOL. Dus... Laat ff weten wat een retour ergens tussen 2 en 18 april naar jouw oord kost en wat er daar te beleven is. Als 't de moeite niet is, kom je maar naar St. Maarten ;)

    Geniet ervan!
    Bounty

  • 25 Maart 2010 - 13:17

    Tante Elly Roermond:

    Hoi Richard,
    Veel succes het komende jaar
    Veel Leren en heel veel genieten
    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heerenveen

Stage op St Thomas

Recente Reisverslagen:

18 Oktober 2010

Nederlanders op het eiland!

05 September 2010

Teken van leven ;)

03 Mei 2010

Manager ?!?

13 April 2010

Het echte leven is begonnen!

28 Maart 2010

Welcome to the US Virgen islands
Richard

Actief sinds 22 Feb. 2010
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 12199

Voorgaande reizen:

21 Maart 2010 - 21 Maart 2011

Stage op St Thomas

Landen bezocht: