Nederlanders op het eiland! - Reisverslag uit Charlotte Amalie, Amerikaanse maagdeneilanden van Richard Visser - WaarBenJij.nu Nederlanders op het eiland! - Reisverslag uit Charlotte Amalie, Amerikaanse maagdeneilanden van Richard Visser - WaarBenJij.nu

Nederlanders op het eiland!

Door: Richard

Blijf op de hoogte en volg Richard

18 Oktober 2010 | Amerikaanse maagdeneilanden, Charlotte Amalie

Voor het eerst sinds Pauline, ben ik weer Nederlanders tegengekomen! Ik zou voor het eertse sinds een maand weer gaan duiken. Op het moment dat ik de duikschool binnen loop, zegt een van de duik instructeurs; Richard we gaan vandaag duiken met mensen uit jou land. Heel gezellig stel, Nico en Margiet. Die een huisje had gehuurd op het eiland.

Na de tweede duik hield de motor ermee op en moesten we een uur wachten op de boot die ons kwam ophalen, maar dit vonden we niet erg. Lekker gezwommen en in de zon gezeten, dat laatste was alleen een beetje te veel. Ik was namelijk lekker eigenwijs en dacht dat ik geen zonnebrand nodig zou hebben. Dat heb ik geweten, de week erna was ik aan het vervellen al slang die een nieuw velletje krijgt. Toen we eenmaal terug waren in de haven hebben we het natuurlijk afgesloten zoals dorstige Nederlanders doen, met een aantal koude Heinekens.

We hebben geen orkaan meer gehad sinds Earl maar wel een waterval aan regen. De wegen waren getransformeerd in rivieren waardoor alle werknemers die nog in het hotel waren, moest blijven overnacht.

De afgelopen tijd ben ik front desk supervisor geweest. Omdat ik een andere afdeling managed werd ik op de eerste dag direct in het diepe gegooid, maar ik wist natuurlijk nog niets van de front desk. Nu heb ik het system helemaal door maar ben ik al doorgestroomd naar mijn volgende functie. Nu ben ik de assistent van de general manager. Heerlijke werktijden, 8:30 to 17:00, een half uurtje pauze en het weekend vrij!

Dit ga ik nu een paar dagen doen totdat ik op vakantie ga. Ik ga namelijk voor een aantal dagen naar Patrick, die hier de afgelopen zomer heeft gewerkt, en dan door naar New York en Las Vegas met mijn ouders, broertje en zusje!

Groetjes vanuit 30 graden!

  • 18 Oktober 2010 - 18:56

    Djoeke:

    Hey Rich!

    Klinkt allemaal goed! 8.30 tot 17.00 zijn mooie tijden al zeg ik het zelf ;)
    Beetje jammer natuurlijk van dat laatste zinnetje.. al zal je stiekum als voormalig fries ook wel een beetje jarloers zijn dat hier de eerste vorst alweer geweest is! Time flies, dus enjoy the ride! Xx!

  • 18 Oktober 2010 - 19:00

    Linda..:

    Als een slang? Shiiiiit, die zag ik van't zomer weer op het terras :P.. Maar leuk weer wat van je te horen! Veel plezier in Vegas en NYC!! We missen je!

    Xxxx.

  • 18 Oktober 2010 - 20:30

    Sjors!:

    Heey Sjimmie!!
    Leuk verhaal!! Ga lekker genieten van je kantoorbaantje zou ik zeggen!! En spreek je snel weer!!

    Grüß gott!

  • 19 Oktober 2010 - 07:20

    Boukje:

    Terwijl hier een fikse bui overkomt ben ik toch wel een beetje jaloers op een graatje of 30...Zo eindelijk een beetje lucht in je werkschema...
    het zal eens tijd worden.
    Geniet ervan, op de koop toe nog even naar nyc en vegas..geweldig.

  • 19 Oktober 2010 - 09:32

    Pauline:

    Liefje!

    klinkt goed allemaal!
    Doe Patrick de groetjes, en geniet lekker van de tijd met je ouders en broer en zusje!

    dikke kus

  • 19 Oktober 2010 - 12:10

    Mim:

    En Jaaaa daar is weer nieuws van Richard en heb ik weer wat om te lezen...

    Tis ook wel weer eens lekker om Nederlans te kunnen spreken denk ik na al dat engels...

    Heel veel vakantieplezier en ik sluit net as Linda af met deze zin:
    We missen je!

    Liefs!

  • 19 Oktober 2010 - 17:06

    Mariska:

    Ik wil die 30 graden ook op de bruiloft!
    Goed te lezen dat je nu wat betere werktijden hebt, tijd om te genieten hoort er immers ook bij!!

    Geniet in ieder geval van je vakantie!!!! (K)

  • 20 Oktober 2010 - 19:52

    Eef:

    Richard HIIIII, HIIII Richard!!
    Oh wat zul je die zin toch missen ;) En ook weer heel vaak te horen krijgen als je er weer bent. Zoals ik al eerder tegen je zei is er iets leuks onderweg. Alleen heeft Ed het nog steeds niet opgestuurd dus hij mag wel een beetje opschieten, wil je er nog wat aan hebben :p Anders draag ik er zelf wel zorg voor de volgende keer dat ik bij hem ben haha.
    Geniet van je vakantie en denk af en toe ook nog eens aan ons :)

    Kuss

  • 25 November 2010 - 12:10

    Johan Bakker:

    hey richard!

    wanneer krijgen we weer een nieuwe update? respect man! wat jij daar aan het doen bent lijkt mij ook wel ontzettend gaaf!
    hoelang blijf je daar nog? anders moet ik maar ff met mijn vrouwtje praten of we bij jou vakantie kunnen vieren.. (dan ben jij deels gids!) hahaha vet jaloers!

    het gaat je goed kerel! groetjes vanuit het winterse hollandia!

  • 21 December 2010 - 22:48

    Eef:

    Long, long time ago dat je wat schreef. Het wordt weer tijd om je verhalen bij te houden jongen. Dan zijn wij ook nog een beetje bij je ;)
    kuss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Amerikaanse maagdeneilanden, Charlotte Amalie

Stage op St Thomas

Recente Reisverslagen:

18 Oktober 2010

Nederlanders op het eiland!

05 September 2010

Teken van leven ;)

03 Mei 2010

Manager ?!?

13 April 2010

Het echte leven is begonnen!

28 Maart 2010

Welcome to the US Virgen islands
Richard

Actief sinds 22 Feb. 2010
Verslag gelezen: 1411
Totaal aantal bezoekers 12187

Voorgaande reizen:

21 Maart 2010 - 21 Maart 2011

Stage op St Thomas

Landen bezocht: